Édesburgonya krémleves🥣🥄

Elkészítés  ~ 30 perc

 TEJMENTES, GLUTÉNMENTES ÉS TELJESEN VEGÁN.

👉Imádom a leveseket és az édesburgonyát is, így ma édesburgonya krémleves (is) került az asztalra nálam🙂

 Nem kell vele sokat pepecselni, finom és egészséges is.

Miért édesburgonya?: Egy csésze édesburgonya biztosítja a napi A-vitamin-szükségletet. Emellett C-vitaminban, rostokban és mangánban is gazdag. Tele van mikrotápanyagokkal és antioxidánsokkal.

 

📌 Hozzávalók (4 személyre):

  • 2 nagyobb édesburgonya
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1-2 zöldségleveskocka
  • olívaolaj
  • bors
  • chili (kihagyható)

➡️ Elkészítés:

  • A burgonyát hámozd meg, majd kockázd fel.
  • A hagymát vágd apró kockákra, és kevés olívaolajon pirítsd üvegesre – ergo dinszteld meg.
  • Add hozzá a felkockázott burgonyát, majd öntsd fel annyi vízzel, amennyi éppen ellepi.
  • Ízesítsd sóval, borssal és tedd bele a zöldségleveskockát (én kettőt tettem bele).
  • Kis tűzön párold puhára a burgonyát körülbelül 20-25 perc alatt (érdemes fedő alatt).
  • Ha kész picit hagyd hűlni, botmixerrel pépesítsd amíg krémleves állagot nem kapsz.
    Őrölt chilit is adhatsz hozzá.

Jó étvágyat hozzá!😊

Szeretettel❤: Adél

👉 Tipp: Az édesburgonyát könnyen beépítheted a napi étrendedbe. Sütheted, főzheted, párolhatod is:)

Jóga és Lélek jógázz online Facebook közösség:

  • Hétről-hétre változatos élő gyakorló órák, online videók,
  • Gyakorlások kezdőtől a haladó szintig,
  • A jóga mellett olvashatsz relaxációról, meditációról, tudatos táplálkozásról, önfejlesztésről, spiritualitásról.
  • Kezdd meg egyéni utazásod a jobb egészség, a nagyobb boldogság, és a lelki béke felé.